Sierżant DNSów
Logowanie do webinarów
Witajcie Wszyscy,
jak dołączać do webinaru, żeby być widocznym pod e-mailem z Władców Sieci a nie e-mailem podanym przy rejestracji do zoom? Nie logować się do zoom’a? Ale wtedy zoom chce tylko imię. No nie wiem, pogubiłem sie 🙂
Jarek
Udostępnij
8 Odpowiedzi
Zostaw odpowiedź
Musisz się zalogować lub zarejestrować aby dodać nowy odpowiedź.
Powoli to ogarniam 😉
Ostatnio najpierw zalogowałem się do zooma, potem do Władców Sieci a na koniec kliknąłem link z e-maila. I wygląda, że zadziałało. Zapomniałem dodać, że nie korzystam z aplikacji zooma tylko z przeglądarki. A, i tym razem użyłem Chrome zamiast Vivaldi.
W każdym razie idzie ku lepszemu, dzięki wszystkim.
Cześć,
generalnie jak zauważyliście jest automat do punktów, który sprawdza czy jesteście zalogowani w portalu.
Niezalogowani do WS w momencie kliknięcia w link,
powinni się zalogować, żeby otrzymać punkty
Teoretycznie, punkty przypiszą się poprawnie bez wzgledu na to, co jest wpisane w Zoomie. Niemniej jeśli będzie w zoomie inny mail nie mamy łatwej weryfikacji czy coś poszło nie tak.
Sugerujemy aby we wszystkich naszych wydarzeniach uczestniczyć z wykorzystaniem maila, na którego są logujecie się w WS, wtedy żadne problemy z punktami nie powinny występować.
Cudownie 🙂
U mnie przydzieliło bez problemów.
dziś punkty wpadły po raz pierszy, odrazu po wejsciu na zooma pojawiły sie na koncie
Tak jak obiecali to i poprawili dodawanie punktów :). U mnie też od razu po dołączeniu punkty się pojawiły. Całe szczęście, że webinary można oglądać na FB nagrania, bo wczorajszy dzień był dla mnie obfity w taski od pracowników i nie widziałem całego. Dziś nadrobię, bo temat dla mnie bardzo ciekawy, a od dawna chcieliśmy usprawnić SOC’a w naszej organizacji.
Też się zdziwiłem że od razu punkty, może w końcu zrobili automatyzacje 😉
U mnie odbywa się to tak:
– otrzymuje email z informacją o rozpoczęciu webinara
– klikam obejrzyj webinar
– otwiera się przeglądarka i klikam Launch Meeting
– jako że mam zainstalowaną aplikacje Zoom Meeting na komputerze, przeglądarka pyta, czy uruchomić Aplikacje Zoom Meeting
– po chwili pojawia mi się okno do wpisania e-mail, oraz nick
– po wpisaniu danych klikam Join Webinar
-punkty już zostały dodane 🙂
Nie dodałem najważniejszego, na co dzień nie jestem zalogowany na Zoom.