FAQ
Dlaczego Władcy Sieci?
Pierwszym krokiem w naszych działaniach na rzecz społeczności Adminów był raport z Ogólnopolskiego Badania Administratorów IT – „Władcy Sieci”, który cieszył się sporą popularnością w mediach branżowych. Na podstawie przeprowadzonych ankiet, określiliśmy pozycję zawodową administratorów sieci w firmach i instytucjach. Teraz chcemy pomóc adminom dostarczając wartościowych treści od ekspertów oraz animować dyskusję w gronie zainteresowanych.
Jakie są główne założenia portalu?
To początek naszej drogi. Chcemy wspólnie budować społeczność adminów, dzielić się wiedzą. Do współpracy przy realizacji tej misji zaprosiliśmy niezależnych ekspertów IT, autorów z uznanych magazynów branżowych, pasjonatów i blogerów – wszystkich, którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem, ciekawostkami z branży oraz praktycznymi wskazówkami.
Przekazujemy wiedzę
Dobry administrator jest ekspertem w swojej dziedzinie. Branża IT nie stoi w miejscu – rozwija się niezwykle szybko, a administrator musi podążać za tymi zmianami. Oczekujemy od siebie – administratorów IT – ciągłego poszerzania wiedzy oraz zaangażowania w pracę. Kluczem do sukcesu jest wspólna wymiana wiedzy i doświadczeń.
Jak zdobywać punkty?
Pamiętaj, że aby punkty na Twoim koncie się sumowały zawsze musisz używać maila, który wykorzystałeś do utworzenia konta i rejestracji. W innym przypadku punkty za udział w webinarze, wypełnienie ankiety oraz za inne czynności wykonywane poza portalem Władcy Sieci nie zostaną dodane do puli punktów, które są przypisane do Twojego konta.
Gdzie odebrać nagrodę?
Po weryfikacji punktacji otrzymasz mailowe potwierdzenie, na podstawie którego nagroda zostanie przesłana do Ciebie w ciągu 14 dni od naszej odpowiedzi.
Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie: https://wladcysieci.pl/regulamin
Jak zaprosić znajomego?
Po rejestracji osoby zapraszanej przy użyciu podanego maila oraz aktywacji konta, zapraszającemu zostanie automatycznie doliczone 25 punktów.
Jak założyć konto?
Należy podać preferowany, dostępny login oraz adres mailowy, który wcześniej nie był wykorzystywany do rejestracji na portalu Władcy Sieci.
Przy wpisywaniu hasła musisz pamiętać, że hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków i zawierać przynajmniej jedną wielką literę, cyfrę i znak specjalny.
Na podany mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Jeżeli po 15 minutach od rejestracji nie znajdziesz go w skrzynce pocztowej, jest duże prawdopodobieństwo, że został wrzucony do spamu.
Po aktywacji konta 20 punktów zostanie Ci przyznane automatycznie.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: info@wladcysieci.pl
Jak się z nami skontaktować?
Redakcja portalu Władcy Sieci:
email: info@wladcysieci.pl
tel. +48 12 448 13 27
tel. +48 533 884 482
Adres:
Axence Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Na Zjeździe 11,
30-527 Kraków
Znajdź nas na Facebooku:
facebook.com/wladcysiecipl/