FAQ
Dlaczego Władcy Sieci?
Dzięki naszemu portalowi chcemy uświadomić, iż praca administratora sieci ma ogromne znaczenie w każdej firmie. To nie tylko „pan od komputerów”, ale osoba odgrywająca kluczową rolę w organizacji! Chcemy upowszechniać rozumienie pracy adminów w organizacjach oraz popularyzować zagadnienia związane z zarządzaniem i zabezpieczeniem środowiska IT. Wiemy, że właśnie od ich pracy zależy sprawne i niezakłócone funkcjonowanie firm i instytucji.
Pierwszym krokiem w naszych działaniach na rzecz społeczności Adminów był raport z Ogólnopolskiego Badania Administratorów IT – „Władcy Sieci”, który cieszył się sporą popularnością w mediach branżowych. Na podstawie przeprowadzonych ankiet, określiliśmy pozycję zawodową administratorów sieci w firmach i instytucjach. Teraz chcemy pomóc adminom dostarczając wartościowych treści od ekspertów oraz animować dyskusję w gronie zainteresowanych.
Pierwszym krokiem w naszych działaniach na rzecz społeczności Adminów był raport z Ogólnopolskiego Badania Administratorów IT – „Władcy Sieci”, który cieszył się sporą popularnością w mediach branżowych. Na podstawie przeprowadzonych ankiet, określiliśmy pozycję zawodową administratorów sieci w firmach i instytucjach. Teraz chcemy pomóc adminom dostarczając wartościowych treści od ekspertów oraz animować dyskusję w gronie zainteresowanych.
Jakie są główne założenia portalu?
Budujemy społeczność adminów
To początek naszej drogi. Chcemy wspólnie budować społeczność adminów, dzielić się wiedzą. Do współpracy przy realizacji tej misji zaprosiliśmy niezależnych ekspertów IT, autorów z uznanych magazynów branżowych, pasjonatów i blogerów – wszystkich, którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem, ciekawostkami z branży oraz praktycznymi wskazówkami.
Przekazujemy wiedzę
Dobry administrator jest ekspertem w swojej dziedzinie. Branża IT nie stoi w miejscu – rozwija się niezwykle szybko, a administrator musi podążać za tymi zmianami. Oczekujemy od siebie – administratorów IT – ciągłego poszerzania wiedzy oraz zaangażowania w pracę. Kluczem do sukcesu jest wspólna wymiana wiedzy i doświadczeń.
To początek naszej drogi. Chcemy wspólnie budować społeczność adminów, dzielić się wiedzą. Do współpracy przy realizacji tej misji zaprosiliśmy niezależnych ekspertów IT, autorów z uznanych magazynów branżowych, pasjonatów i blogerów – wszystkich, którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem, ciekawostkami z branży oraz praktycznymi wskazówkami.
Przekazujemy wiedzę
Dobry administrator jest ekspertem w swojej dziedzinie. Branża IT nie stoi w miejscu – rozwija się niezwykle szybko, a administrator musi podążać za tymi zmianami. Oczekujemy od siebie – administratorów IT – ciągłego poszerzania wiedzy oraz zaangażowania w pracę. Kluczem do sukcesu jest wspólna wymiana wiedzy i doświadczeń.
Jak zdobywać punkty?
Każdy zarejestrowany użytkownik zdobywa punkty za aktywność. W sekcji https://wladcysieci.pl/nagrody/#punkty możesz podejrzeć, które czynności są punktowane. Zbierając punkty, zdobywasz odznaki i przechodzisz do coraz wyższych korpusów. Pnąc się w górę rankingu czekają na Ciebie nagrody, przypisane do konkretnych korpusów.
Pamiętaj, że aby punkty na Twoim koncie się sumowały zawsze musisz używać maila, który wykorzystałeś do utworzenia konta i rejestracji. W innym przypadku punkty za udział w webinarze, wypełnienie ankiety oraz za inne czynności wykonywane poza portalem Władcy Sieci nie zostaną dodane do puli punktów, które są przypisane do Twojego konta.
Pamiętaj, że aby punkty na Twoim koncie się sumowały zawsze musisz używać maila, który wykorzystałeś do utworzenia konta i rejestracji. W innym przypadku punkty za udział w webinarze, wypełnienie ankiety oraz za inne czynności wykonywane poza portalem Władcy Sieci nie zostaną dodane do puli punktów, które są przypisane do Twojego konta.
Gdzie odebrać nagrodę?
Jeżeli udało Ci się przejść do wyższej jednostki, należy Ci się nagroda. W ramach każdego korpusu przysługuje określona pula prezentów. Po wybraniu jednej z wymienionych nagród prosimy o wysłanie maila z informacją na adres: info@wladcysieci.pl
Po weryfikacji punktacji otrzymasz mailowe potwierdzenie, na podstawie którego nagroda zostanie przesłana do Ciebie w ciągu 14 dni od naszej odpowiedzi.
Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie: https://wladcysieci.pl/regulamin
Po weryfikacji punktacji otrzymasz mailowe potwierdzenie, na podstawie którego nagroda zostanie przesłana do Ciebie w ciągu 14 dni od naszej odpowiedzi.
Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie: https://wladcysieci.pl/regulamin
Jak zaprosić znajomego?
Po zarejestrowaniu się na portalu w prawym górnym rogu możesz personalizować swoje konto. Jedną z opcji po kliknięciu na swój login jest opcja "Zaproś znajomego".
Po rejestracji osoby zapraszanej przy użyciu podanego maila oraz aktywacji konta, zapraszającemu zostanie automatycznie doliczone 25 punktów.
Po rejestracji osoby zapraszanej przy użyciu podanego maila oraz aktywacji konta, zapraszającemu zostanie automatycznie doliczone 25 punktów.
Jak założyć konto?
Na górnym pasku wyboru widnieje przycisk "Zapisz się".
Należy podać preferowany, dostępny login oraz adres mailowy, który wcześniej nie był wykorzystywany do rejestracji na portalu Władcy Sieci.
Przy wpisywaniu hasła musisz pamiętać, że hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków i zawierać przynajmniej jedną wielką literę, cyfrę i znak specjalny.
Na podany mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Jeżeli po 15 minutach od rejestracji nie znajdziesz go w skrzynce pocztowej, jest duże prawdopodobieństwo, że został wrzucony do spamu.
Po aktywacji konta 20 punktów zostanie Ci przyznane automatycznie.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: info@wladcysieci.pl
Należy podać preferowany, dostępny login oraz adres mailowy, który wcześniej nie był wykorzystywany do rejestracji na portalu Władcy Sieci.
Przy wpisywaniu hasła musisz pamiętać, że hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków i zawierać przynajmniej jedną wielką literę, cyfrę i znak specjalny.
Na podany mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Jeżeli po 15 minutach od rejestracji nie znajdziesz go w skrzynce pocztowej, jest duże prawdopodobieństwo, że został wrzucony do spamu.
Po aktywacji konta 20 punktów zostanie Ci przyznane automatycznie.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: info@wladcysieci.pl
Jak się z nami skontaktować?
Jeżeli masz pytania dotyczące portalu lub pomysły na rozwój zapraszamy do kontaktu pod adresem email: info@wladcysieci.pl
Redakcja portalu Władcy Sieci:
email: info@wladcysieci.pl
tel. +48 12 448 13 27
tel. +48 533 884 482
Adres:
Axence Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Na Zjeździe 11,
30-527 Kraków
Znajdź nas na Facebooku:
facebook.com/wladcysiecipl/
Redakcja portalu Władcy Sieci:
email: info@wladcysieci.pl
tel. +48 12 448 13 27
tel. +48 533 884 482
Adres:
Axence Sp. z o. o. Sp. K.
ul. Na Zjeździe 11,
30-527 Kraków
Znajdź nas na Facebooku:
facebook.com/wladcysiecipl/