Problem z blokowaniem aplikacji w Axence nVision
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem długiego czasu aktualizacji stanu konfiguracji na agentach. Jest to dość uciążliwe, ponieważ na co dzień korzystam z blokowania aplikacji, a gdy zaistnieje potrzeba wyłączenia blokady na konkretnym użytkowniku, aktualizacja potrafi trwać kilka minut. Dodatkowo podczas tego procesu często dochodzi do zerwania połączeń aplikacji sieciowych, takich jak konsola nVision.
Zastanawiam się, czy ktoś jeszcze spotkał się z takim problemem ? Być może ktoś zna przyczynę jaki i rozwiązanie problemu ?
2 Odpowiedzi
Zostaw odpowiedź
Musisz się zalogować lub zarejestrować aby dodać nowy odpowiedź.
Hej, zacznę od „klasyka” :p …. Czy pisałeś na pomoc@axence.net. Może agent nVision „bije się” z silnikiem AV o pierwszeństwo w kontroli nad obszarami Windows Security?
Hej, po weryfikacji czy problem nie wynika z konfiguracji sieci, bądź z wydajności serwera wysłałem zgłoszenie na pomoc@axence.net. Niestety problem okazał się na tyle złożony, że na rozwiązanie problemu trzeba było poczekać ponad dwa miesiące. W oczekiwaniu na odpowiedź postanowiłem napisać post licząc, że ktoś może już miał tego typu problem.
Problem wynikał z dodania listy CERT do „Reguł blokowania stron”. Okazało się, że lista CERT zawiera za dużo rekordów, co ma zostać poprawione w aktualizacji, która pojawi się na początku drugiego kwartału.
Dzięki za odpowiedź.