ESET
Witam
Mam w firmie ESETa z konsolą ESET Protect.
Niedawno zmieniłem domenę AD z Win2012 nba WIN2022 (nowi userzy, nowe polityki).
Po podłączeniu komputera do nowej domeny userzy nie widza ikony eset na pasku zadań (można było zweryfikować np. stan programu).
Stan ESET na komputerach w nowej domenie wygląda OK.
Podejrzewam że jakaś polityka AD zablokowała wyświetlanie ikony ESET.
Ktoś wie co to za polityka, żebym nie przeglądał całości?
5 Odpowiedzi
Zostaw odpowiedź
Musisz się zalogować lub zarejestrować aby dodać nowy odpowiedź.
Re-instal nie pomaga, nowe jednostki dodane do nowej domeny też mają ukrytą ikonę eset.
Konsola zarządzania ESET widzi te jednostki, wymusza aktu, zgłasza problemy itd.
Niestety przez wieczny niedoczas nie mogę szukać przyczyny. Na chwilę obecną wystarczy mi że ESET działa.
Jak tylko odkryje przyczynę podam rozwiązanie
Próbowałeś re-instal na problematycznych jednostkach?
Przetestuj na jednym, a później łatwo dodasz globalnie.
Ewentualnie jeszcze wywołaj jakieś zdarzenie na tych jednostkach, by zobaczyć czy ESET faktycznie działa.
w PS
Get-GPO -All | Where-Object {$_.DisplayName -like „*ESET*”} | Select DisplayName, GPOStatus
powinno ci przeszukać polityki z esetem będzie łatwiej sprawdzić – jak coś żle wpisałem proszę o poprawkę dawno sie nie bawiłem politykami grupy o komendami 🙂
Może to?
Lub ustawienia ikon w zasobniku
czytałem o tym .
Rozwiązania opisane w linku są dla pojedynczych komputerów. zmieniając odpowiednią politykę rozwiąże problem globalnie. Problem dotyczy wszystkich komputerów w nowej AD.
drugie rozwiązanie
Eseta nie ma liście ikon w zasobniku